onsdag 7 oktober 2009

Vilket är ditt favoritmärke?

Jag testar ju en hel del både träningskläder och skor i mitt yrke som journalist inriktad på hälsa och träning. En enormt rolig fördel måste jag säga - älskar att upptäcka nya favoriter och det gör ju faktiskt att man tar sig iväg ut och tränar lite oftare bara för att man vill testa produkterna! Har ju många olika märken som favoriter beroende på vad jag ska träna. Men generellt så har fötterna en favorit, benen en, bysten en och överkroppen en kan man väl säga. Ofta när jag ser nya snygga kollektioner så tänker jag att jag ska sadla om helt och börja med någon ny träningsform, bara för att jag ska få ha på mig de grejerna, haha. Brukar oftast ske när jag blir kär i en outfit för tennis eller yoga.

Vilket är ditt eget favoritmärke? Brukar du testa runt bland olika eller håller du dig till det som du gillar och känner dig trygg med?

3 kommentarer:

  1. Hej Johanna!

    Nu äntligen har jag lagt till din blogg i min lista över "jag läser", det betyder att jag kommer kika in här mkt oftare nu! Jag har Craft som poppismärke för alla "idrotter" dvs, när jag på riktigt ska känna att jag "sportar" - ex åker längd, löptävlar, kör tjejklassikern etc.

    I gymet är det svårare, där har jag nog ännu ingen riktig favorit, snarare modeller där brottarlinenn står högt i kurs. Som sportbh är Casall oslagbar för mig!

    SvaraRadera
  2. Hej Sofy! Åh vad roligt, känner att det verkligen är dags för mig att lägga till en sådan lista själv! Blir ju lätt att man tappar bort bloggar man gillar annars, man snubblar ju över så mycket bra som man vill hålla koll på.
    Sköt om dig, hoppas vi springer på varandra på något mingel snart!
    /J

    SvaraRadera
  3. Jag kör mycket NIke, gillar deras löpskor, många träningstoppar har en stabil inbygd BH av det slag som jag gillar, funktionsplaggen funkar vekrligen och är lätta. Adidas kan jag köpa för kreativitetens skull, framförallt ur Stellakollektionerna. Röhnisch har de bästa yogbrallorna alla kategorier med nedvikbar kant i midjan och härligt lite tungt material med fint fall.

    SvaraRadera