fredag 16 oktober 2009

Spa & wellnesshelg

Nu är jag packad och klar och ska krypa ner i sängen för några timmars sömn. Imorgon bitti ska jag upp halv sex för att bege mig mot Arlanda och flygningen mot Hamburg och därefter vidare med tåg till Rügen, som är resans första stopp. Kommer även att besöka Kühlungsborn och Travemünde under helgen, som går i spa & wellnessens tecken - kommer bli härligt att få testa behandlingar, kolla in anläggningar, äta god mat, träffa nya människor och upptäcka vad Nordtyskland har att erbjuda. Det kommer säkert att vara väldigt vackert om inte annat, eftersom många av kurorterna ligger vid vattnet. Måste försöka plugga på lite kamerateori på vägen dit så jag kan göra hemläxan från fotokursen och ta lite fina bilder.

Är osäker på hur det kommer vara med internetuppkoppling på hotellen, så blir det lite seg uppdatering de närmsta fyra dagarna ber jag om ursäkt och lovar att ta igen allt när jag är tillbaka. Ha en jättefin helg kära läsare!

1 kommentar: