fredag 23 oktober 2009

Sköna helg

Jag måste ju säga att det känns lite sorgligt att inte bli ompysslad med massage, skrubber och inpackningar i helgen - har man fått smak för det goda livet så har man. Men jag tror att jag får en rätt bra helg ändå faktiskt. Ska ta det ganska lugnt, umgås med pojkvännens familj imorgon och mina vänner på söndag. Och blir jag sugen på en behandling får jag helt enkelt gå loss i duschen med någon av mina sköna spaprodukter för hemmabruk, jag har ju ett antal favoriter vid det här laget... Kan till exempel varmt rekommendera den prisvärda serien Swedish Spa från Oriflame, produkter med havsmineraler från svenska vattendrag. Deras Sea salt body scrub är riktigt härlig med fräsch doft av sötmandelolja och lagom grova peelingkorn. Perfekt när du vill vakna mjukt en lördagmorgon.
Ack, den som ändå fick spendera morgondagen på ett spa i en vit fluffig badrock...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar