fredag 9 oktober 2009

Shoes made for walking

Jag har ju som sagt en liten dragkraft som kallas skor. De ropar mitt namn, och så är jag fast. Har gått och spanat på ett par läckra jodphurs ett par veckor nu som finns i en skobutik jag går förbi på Sveavägen när jag ska till Stadsbiblan, eller som idag, till SATS Odenplan. Idag kunde jag inte hålla mig, gick in och testade och trots att de var sköna och fina och allt det där så kändes det lite som en clownsko när de var så långa och smala. Men jag gick inte hem lottlös, eller skolös kanske jag ska säga... Helt plötsligt hörde jag en svag viskning av mitt namn från hyllan med kängor, och där stod de - mina perfekta lagom höga lagom hårda höstsnörkängor :-) Passar nog min stil bättre än ett par jodphurs faktiskt.


Ett kap för 900 kronor från Ten Points. Ser fram emot många härliga höstpromenader i de här! Fina va? Kommer kännas perfekt höstiga med en stor stickad raggsocka i. Mmm...höstmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar