lördag 31 oktober 2009

Mer än bara produkter

Tidigare har jag mest gått in på varumärkenas och kedjornas hemsidor för att kika på produkter, längta och skriva önskelistor och helt enkelt uppdatera mig om vad som säljs där ute just nu. Men många sajter tar steget mycket längre och bygger faktiskt upp mycket annat kul material kring träning och hälsa, som man kanske inte tänkt på att det finns, och därför inte letar efter. Både adidas och Nike har jag tipsat er om tidigare på många sätt, adidas löpskola på nätet är riktigt kul, och likaså Nike women-sajten. Nu vill jag slå ett slag för ännu en sajt där det finns en hel del läsvärt material, och det är Stadium.se. Om du scrollar ner och klickar in under kategorierna Guider och Träningstips så hittar du mängder med intervjuer, coachning, tips och råd. Underhållande och inspirerande läsning helt enkelt. Och när du är där - missa inte min interjvu med Kajsa Bergqvist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar