tisdag 20 oktober 2009

Frossa i tysk hälsa

En tidningsjunkie som jag tycker det är kul att spana in utbudet i andra länder. Blev en hel hög av tyska tränings- och hälsomagasin inhandlade på flygplatsens tidningsbutik. Killen i kassan tittade på mig och frågade om allt var till mig själv, en rätt härlig reaktion tycker jag. Men hittar man sex inspirerande magasin på en gång så är det lika bra att slå till. Med tanke på att tidningar är mycket billigare där än här hemma också (de tyska titlarna alltså, inte brittiska/amerikanska tyvärr), kostar mellan 2-3 euro styck, så blir man inte speciellt fattig även om man köper upp ett litet lager. Förstår absolut inte allt i dem, men kontentan. Super för inspirationen!

På tränings/hälsofronten är jag ju riktigt förtjust i Self och Zest annars, och Psychologies för psykologin. Har du några utländska favoriter inom de här områdena du kan tipsa om som jag kan spana efter nästa gång jag är utomlands?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar