måndag 19 oktober 2009

Snart tillbaka...

Svart att klämma i bloggtid har, resans schema är maxat som det är. Att det dessutom krävs internetuppkoppling gör inte saken enklare... Men jag kan hälsa er alla att jag har det underbart, lär mig mycket om havtorn, krita och andra spatraditioner. Har inte riktigt vant mig vid all denna nakenhet - är inte pryd i vanliga fall, men det är liksom hela grejen med att fa ett kön upptryckt i ansiktet. Att behöva se saker man själv inte valt att se. Naväl, tack och lov har spa-Tyskland mer att erbjuda än nakna män. Och det ska ni fa höra mer om när jag kommit hem imorgon kväll. Full rapport, jag lovar. Nu känns det som att jag borde ga och lägga mig sa jag orkar med min ryggmassage, reiki och fotbehandling imorgon förmiddag :-) Sleep well!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar