tisdag 1 september 2009

Best of the best

Hittade ett kul event som jag tycker att ni träningsgalningar borde anmäla er till. Best of the best äger rum på Allt för hälsan-mässan i Älvsjö den 7-8 november och är en hel dag fylld av träning och annat roligt. För 995 kronor får du vara med och testa sex träningsklasser med olika instruktörer: West african moves med Fanny Granström, Let´s move med Cecilia Ehrling, Kombinationsträning med Martin Lidberg, Bodyjam med Åsa Fornander, GymGlam part II med Caroline Nilsson och Booty med Jennie Widergren (där du tränar i högklackat!). Låter sjukt roligt! Dessutom får du ett par Reebok-skor, en PT-timme, en träningsväska, entré till mässan och avslutningsvis handla Reebok-kläder till 60-80% rabatt. Sweet!

Jag måste fundera på ifall jag kan vara med, brukar ju jobba i egenskap av hälsojournalist på mässan, men kanske skulle kunna vara med ena dagen på Bets of the best och ägna andra dagen åt mässan. Tror faktiskt att själva träningen kommer ta upp rätt lång tid, så vill du hinna gå runt ordentligt bland utställarna, planera för två dagar. Var där förra året med min kompis och kollega Camilla och gjorde webb-tv till Cosmopolitan.se. Finns mycket att se, göra, testa på och fråga om, så jag kan verkligen rekommendera den. Glöm inte kontanter!

Träna med Caroline "Gym glam" Nilsson och Jennie Widergren från Bounce!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar