söndag 13 september 2009

Helg i Tyskland

Har äntligen lyckats köpa en internetkod av hotellet i München, sweet. Det tog ett tag. Har varit ett fullspäckat schema sedan i fredags morse, med stadsrundturer, shopping och massor av fest. Hade ett trevligt första dygn i Hamburg, körde en helkväll klubbhopping med Jennie Hammar och hennes kompis Paula Björk, vilket slutade på ett litet undangömt källarhak som tydligen är det hetaste av det hetaste stället just nu. Vidare mot München igår, blev ännu en riktig partykväll med allt ifrån klassisk ölhall till trendiga klubbar. Kom hem halv sju imorse så är lite sliten idag, men är man här för att utvärdera nattlivet så är man. Har kört stadsrundtur idag och varit en sväng på en streetlife-festival, och om någon timme ska vi ut på middag och sedan avverka några barer. Det gäller att studsa tillbaka snabbt! Ingen resa med hälsotema kanske, snarare tvärtom. Men jag får se otroligt mycket och reser med sköna människor, så jag är jättglad att jag åkte med. Nu dusch och se till att bli partyklar inför ännu en kväll, stackars mig...


Här får du öl per liter. Blir faktiskt rejält tungt att lyfta upp varje gång man dricker, så lite armträning har jag fått i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar