måndag 14 september 2009

Träningslängtan

Nyss hemkommen från fina, underbara München. Härligt att vara hemma men är ledsen över att behöva skiljas från alla nya vänner. De senaste dygnen har varit ett komplett marathon av ont-i-magen-skratt, jag förstår inte hur man kan tycka så mycket om människor man nyss träffat. Någon där ute (tack Tyska turistbyrån!) ville väl helt enkelt föra oss samman. Det har varit galet, det har varit energiskt, det har varit fantastiskt underhållande.

Nu har jag två dagar på mig att landa innan det är dags för Berlin och ännu en förhoppnigsvis underbar helg. Förutom att jag måste speedjobba och tvätta och packa om så tänker jag lägga in tid för träning både imorgon och onsdag - har ett sug i kroppen efter att röra på mig. Kan vara alla drinkar, kanske en och annan pretzel, men något säger mig att det är dags. Såg en massa münchenbor som var ute och joggade i vackra vädret igår och blev rent utav lite avundsjuk. Inte för att jag var i joggarform igår förmiddag direkt (landade i sängen halv sju på morgonen) men inspirationen hittade fram ändå. Jag får hålla kvar den känslan tills imorgon och göra något åt saken.

Men helt stillasittande var jag knappast, dansade mig som sagt igenom tre nätter i rad, det måste väl räknas lite ändå? Fångades på bild av mingelfotografen från Clubstars.net, Münchens svar på Finest.se eller Stureplan.se, både på lördagen och söndagen. Så här glad var jag vid fyratiden i lördags på sköna klubben 8 seasons. Observera den otroligt glada minen på min resepolare Robin i bakgrunden. Så kul hade vi. HELA tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar