torsdag 10 september 2009

Pressdag hos Star PR

Åh, önskar att jag hade haft mer tid hos Star PR idag, hann inte gå igenom alla montrarna. Men den timme jag var där hade jag väldigt trevligt. Sprang på ett antal söta gamla kollegor, och hör och häpna - en gammal kompis från Dublin! Så det blev en halvtimmes mingel innan jag kunde sätta igång att kika (och smaka) på alla nyheter. Fick prioritera just maten och drycken, inredning hade varit kul att kika på också men fick ta det viktigaste. När jag gick därifrån var jag fullastad med kassar som jag knappt orkade bära, fulla med pasta, olivolja, messmör, kex, parmesanost och så vidare.

Dagens sötaste bakelse hittade jag hos Fjällbrynt, gjorda av en konditor av choklad och messmör! Fick med mig en hem i en liten kylbox, fantastiskt fin.

Barilla presenterade sin nya fullkornspastasort och ville även påminna oss om hur kul man kan ha med pesto i köket. Gott!

Många montrar och glada människor som minglade. Gillar verkligen personalen på Star PR, ett helt gäng gulliga tjejer som alltid levererar och kommer med bra inspiration.

Sprang på Elna, min vän från Irland, som nu praktiserar på Star PR. Vi har inte setts sedan vi cruisade runt i en bil i nordvästra Irland för fem år sen. Världen är liten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar