onsdag 23 september 2009

Ska träna bort agressionerna

Oj oj, vad ska jag välja idag? Lite roddmaskin? Crosstrainer kanske? Lite trampmaskin? Cykel? Eller blir det min gamla favorit löpbandet? Hm, får se om jag känner mig manad att vara lite äventyrlig. Blir i alla fall runt en halvtimmes kondition och sedan en halvtimmes styrka, känner för att bli riktigt trött i armarna idag.

Skulle vilja slänga datorn genom fönstret, men får påminna mig om att det inte är datorns fel utan bara den mejlserver som jag betalar dyra pengar för att använda, och som krånglar och slås av cirka en gång i veckan. Det här är inte okej. Det är min tid, dyrbar tid, ni bråkar med. Men nu skiter jag i allt det här och går till gymmet och gör av med mina agressioner där i stället. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar