onsdag 23 september 2009

Spännande armspinnare

Det bidde en genomkörare på en hel del maskiner på gymmet i eftermiddags. Gillar att träna den tiden, runt halv fyra, när det är relativt tomt i lokalen och du kan välja vilka maskiner du vill. Anyhow, jag hittade en ny rolig maskin som jag inte testat tidigare som gick ut på att du satt och spinnade armarna. Handtagen kan vridas lite hit och dit och du kan spinna framåt eller bakåt med olika motstånd, så ibland känns det som att man pushar och använder vissa muskler, för att sedan dra och använda andra. I like it! Den kom från Techonogym, som har en hel drös smarta träningsmaskiner. Någon som känner igen beskrivningen och vet vad den kallas?

Någon gång när jag blir riktigt rik ska jag ha en fint gym hemma i min lyxvilla, och där bakom glasväggen ska man skymta poolen, som ligger bredvid dansstudion. Oh, en klättervägg vore kul också! Minns mitt barnrum där jag hade både studsmatta, trapets och ribbstol, det var grejer det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar