tisdag 15 september 2009

Snart dags för detox

Mina senaste resor i raden har som sagt ingen hälsostämpel på sig, och därför har jag bestämt mig för att köra en detox när jag kommer hem från Berlin. Med start nästa måndag alltså. Ska fundera på vilken variant jag ska köra och hur hårt jag ska dra det, det finns ju detoxer som går ut på att bara dricka juice, vilket jag inte är speciellt intresserad av. Sen finns det detox med pulver, vilket känns som ett bra komplement men inget jag BARA skulle kunna leva på. En detox light kan ju vara något, som jag skrev om i ett nummer av Chic i somras. Eller en äkta raw-food detox, där du inte äter mat som värmts över 40 grader. Tydligen är det den varianten som Hollywoodstjärnorna Nathalie Portman, Uma Thurman och Demi Moore kör just nu. Och de ser ju rätt fräscha ut. Någon som detoxar regelbundet? Vilka varianter kör ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar