fredag 25 september 2009

Somliga går med trasiga skor...

...och somliga springer visst i heltrasiga strumpor. Usch och fy, de här får slängas i sopen. Måste visst köpa nya löparstrumpor upptäcker jag, har mest korta ankelvarianter och det funkar ju bra på våren och sommaren. Men nu med höstvindar och långa tights vill jag kombinera med ett par längre strumpor, både skönare och snyggare så. Får bli lite strumpshopping imorgon helt enkelt.

Ps. Känner mig ändå rätt imponerad av mig själv som slitit ut de här på några månader. Betyder ju att jag har tränat duktigt, eller hur?

1 kommentar:

  1. Fina strumpor :) Jag är själv uppväxt med att ofta ha omaka och håliga strumpor. Det är lättare att hitta strumpor som har 2-3 tår ute än de som är hela. Ingen som ser säjer mamma, bara små lufthål......

    SvaraRadera