torsdag 10 september 2009

Releasefest på hotel Diplomat

Efter pressträffen hos Star PR kånkade jag vidare med alla mina kassar mot Hotel Diplomat på Strandvägen där det var dags för releaseparty för Relationskoden. Fredrik Swahn underhöll den väl tilltagna publiken med musik och kvällens huvudperson Eva Rusz presenterade sin bok i ett tal som var mycket likt det jag hörde förra veckan hos Norstedts. Nåväl, det var väl i stort sett bara jag och en annan person som hört det förut, så vi fick stå ut med en dublett.

Var ett hav av okända ansikten blandat med kändisar där. Riktiga kändisar, B-kändisar och kändisar som man liksom känner igen men inte kan placera. Bäst tyckte Jonna och jag det var att se Doktor Åsa, som vi är stora fan av bägge två. Hon var snygg i en rosa klänning som hon dessvärre hade glömt att zippa upp i ryggen. Så kan det gå. Tog ett halvt glas rosé men höll mig sedan till cola light, kändes som ett förnuftigt val med tanke på att jag åker på partyresa imorgon. När vi kände att vi firat boken tillräckligt begav vi oss mot utgången där jag blev påpackad ännu en goodiebag. Stackars jag var så fullständigt trött i axlarna av allt bärande att jag fick ringa pojkvännen som fick komma som räddaren i nöden och möta mig med två starka armar.

Man ska inte underskatta en cola light när det ska sippas något gott på fester. Ett tips är att göra det hela ännu festligare med ett sugrör!
Imorgon bitti drar jag till Hamburg alltså, och på lördag vidare till München. Får se hur det blir med bloggandet när jag är borta, ska ta med mig datorn och göra mitt bästa men schemat är rätt hektiskt så vi får se hur mycket bloggtid det blir. Sen ska man ju ha en internetuppkoppling också. Annars ses vi på måndag kväll! Ha det fint sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar