torsdag 10 september 2009

Effektiv arbetsdag, inte slut än!

Idag har jag varit supereffektiv - känns toppen! Har skickat iväg ett par mejl med artikelförslag, bloggat duktigt, skrivit en träningsartikel för Cosmo till decembernumret - mucho inspirational kan jag säga såhär i förväg. Och nu ska jag springa iväg mot tunnelbanan för att ta mig till Tvålpalatset på Söder där Star PR har pressdag för allt inom inredning och mat & dryck. Det är ju främst den senare kategorin jag är intressead av, men såg att de arbetar med ett företag för hemmaträningsproduker också som kan vara intressant. Snabb visit där alltså, mingla runt lite och kika på nyheter, och sen vidare till releasefesten på Hotel Diplomat för Eva Rusz nya bok Relationskoden. Mingel, dryck, snacks och uppträdanden, mycket trevligt. Får sällskap av min vän Jonna, känner på mig att vi mest kommer att spela upp varandra med prat om hur mycket vi längtar till Berlin nästa vecka. Sen hem för att packa klart inför Hamburg imorgon. Ingen rast och ingen ro, men jag är ju ung (ganska så i alla fall) så det klarar jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar