fredag 25 september 2009

Löparfrukost inför Lidingöspringet

Om ett par timmar ska jag åka ut till Lidingö för adidas pressträff och springa en del av Lidingöloppet. Så därför var jag en duktig flicka imorse och laddade med en bra frukost. Min favorit vid de tillfällen då jag behöver energi jag står mig på men som ändå inte gör mig proppmätt, brukar vara att köra en hemmablandad müsli tillsammans med färsk frukt, och så fick det bli även idag. Har tryckt i mig en stor skål med mjölk och en blandning bestående av äpple, nektarin, gojibär, pumpafrön, solrosfrön, krossade linfrön och kokosflingor. Lade till ett kokt ägg också för proteinets skull så nu kommer energin att vara på topp! Fick precis reda på att min kompis Camilla från Cosmo ska med, vilket gör det hela extra trevligt. Och Emma från adidas har jag inte heller sett på en evighet, så det ska bli kul att catcha up lite med henne. Kommer bli en bra eftermiddag i spåret helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar