lördag 29 augusti 2009

Nummer 4770...

...är det som ni ska heja på imorgon under Tjejmilen! Kommer förmodligen att ge mig iväg i startgrupp 4, det känns ärligast med tanke på att jag inte är i direkt toppform just nu. Skulle vilja säga att jag hoppas på att ta milen under en timme imorgon, men jag vet inte hur sannolikt det är. Startar jag där så springer jag iväg vid 12.30, så ni kan beräkna ungefär vilken tid jag kommer susandes (eller nåt) förbi platsen där ni förhoppningsvis står och hejar. Eller ännu bättre, om ni är med och springer loppet och skulle se mig bland alla tusentals tjejer på Gärdet - kom fram och säg hej vettja!

Hade tänkt ladda med fullkornspastan jag fick med mig i goodiebagen från nummerlappsuthämtningen ikväll, men sen kom jag på andra tankar när jag var på affären och bestämde mig för räksmörgås och kräftor i stället. Det är ju trots allt helg! Förutom pastan så gillade jag tidningarna i goodiebagen bäst. Småflaskor med hudcreme är ju också alltid uppskattat, perfekt i träningsväskan! Och så sesamkakorna, mums. Proverna från nya TRESemmé kändes rätt onödiga för mig, har de stora förpackningarna i badrummet redan. Har skrivit om dem tidigare i bloggen och jag håller fast vid min åsikt även såhär efter några veckors användning - de är grymma för håret. Riktigt prisvärda dessutom. Äh, ni får testa själva.

4 kommentarer:

  1. Lycka till! Själv är jag väldigt nyfiken på hårprodukterna i goodie-bagen, så det känns extra spännande nu när jag vet att du är så nöjd.

    Imorgon blir det kul, och känns det tungt i spåret så tänk på ostkakan som hägrar:-))

    / E

    SvaraRadera
  2. Åh, tack snälla! Ska tänka på ostkakan, och på min pojkvän som kommer stå och heja vid målfåran. Stort lycka till själv, vi får hoppas på en härlig löpfest!
    Kram J

    SvaraRadera
  3. Önskar lycka till!! Håller tummarna för dig och M imorgon (på jobbet...)!
    Puss och kram
    -Ingrid

    SvaraRadera
  4. Tack gumman! Härmed tillägnar jag mitt och Mallans lopp till Ingrid på akuten :-)
    Puss puss

    SvaraRadera