fredag 21 augusti 2009

Issues inför Tjejmilen

Startbeviset ligger framme och väntar på att få gå och växlas in mot nummerlapp och tidtagningschip nästa vecka. Jag är nog inte ensam om att längta lite till Tjejmilen, det är ju ett riktigt roligt event och framför allt för oss som springer. Har bara lite funderingar kring vad jag ska springa i för kläder. Förra året var det spikat, vi sprang i rosavita Cosmo-linnen och svarta byxor från adidas, men i år har jag ingen aning. Skulle gärna springa i samma linne igen, det har illrosa tryck på sig och syns verkligen vilket är kul, men i år springer jag ju inte för Cosmo så det blir lite konstigt i så fall. Ska du springa Tjejmilen? Har du bestämt vad du ska ha på dig än?


1 kommentar:

  1. Jag ska springa också! Så då ses vi där ( o imorgon)! Kram, Ulrika

    SvaraRadera