tisdag 11 augusti 2009

Outfit till Midnattsloppet

Om du kommer och hejar på Midnattsloppet på lördag så kommer du att se grönt. Överallt. Var förbi Stadium och hämtade upp mitt startkit tidigare ikväll och blev glatt överraskad över att tröjan var en riktig färgklick. På bilderna från förra årets lopp såg det så svart och trist ut. Men nu ska vi alltså springa i grönt och det är jag helt med på. Fick även ett litet chip och ett kardborreband att fästa chipet i runt ankeln (för tidtagning) samt en klisterlapp med min startgrupp att sätta på magen så folk vet var jag hör hemma om jag villar bort mig (eller försöker smyga in i fel grupp, moa ha ha...) Har än en gång läst beskrivningen av banan och mår mycket dåligt över antalet nämnda uppförsbackar. Mjölksyran kommer inte att vara skön. Tack och lov att vi som springer med Nike får ett peptalk av Maria Akraka innan, det kan behövas.

Någon mer än jag som ska springa på lördag? Är du laddad?

2 kommentarer:

  1. Kul att se tröjan, ska hämta min imorgon! Peptalk av maria hade behövts, får hoppas det går vägen ändå... lycka till!

    SvaraRadera
  2. Lite pepp innan kan alla behöva, om inte från Maria så i alla fall från sig själv och sin omgivning. Så...kom igen, kom igen, det här fixar du! Tror stämningen kommer att vara ganska peppande i sig också, det brukar vara så under stora lopp. Lycka till själv!

    SvaraRadera