söndag 23 augusti 2009

Mitt Triathlon i bilder

Det börjar kännas lite i benen att jag har gjort ett lopp idag. Till skillnad från när jag har sprungit så ger simningen mest ont i låren (man sparkar ju sig fram) och fötterna (som man spänner hela tiden). Skönt att inte ha belastat knäna i alla fall, har ju haft lite ont där efter Midnattsloppet.

Känner mig verkligen jättenöjd med vår insats, tiderna har inte kommit upp än på hemsidan så jag väntar med spänning. Men jag kommer fortsätta känna mig nöjd oavsett tid, det känns coolt att ha genomfört det. Det var visst SVT som intervjuade mig, så ska spana in Sportspegeln nu klockan åtta och se om det kan vara något reportage därifrån. Här kommer lite bilder från dagens utmaningar. 1)Få på sig våtdräkten 2)Ta sig ner i det kalla vattnet 3)Simma. För dig som är nyfiken kan jag verkligen rekommendera att vara med nästa år, årets anmälda hade ökat till 1000 personer från förra årets 700. Fortfarande relativt litet alltså, men som sagt, det är fler och fler som börjar få upp ögonen för sporten. Och om du inte vill/orkar/har lust att göra alla grenarna själv så finns ju alltid stafett-alternativet, som passade oss perfekt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar