torsdag 13 augusti 2009

Fint paket från Nike

Oj som jag har längtat efter det här budet! Nikes nya koncept Let yourself out som jag skrivit om tidigare här på bloggen släpper nya produkter nu nästa vecka och idag kom alltså ett par skor och en jacka som ska testas att tränas i. Skorna har så kallad diamond flex-teknologi i sulan för bättre fäste och balans, funkar bra till olika sorters utomhusträning, och dessutom är de riktigt snygga! Gillar färgerna och designen, helt en sko i min smak, så nu har jag höga förväntningar! Jackan är i Dry Fit-material som transporterar bort fukt och är väldigt mjuk och skön. Skulle åkt iväg och simmat idag och sprungit imorgon, men tror jag stuvar om i träningsschemat lite och ger mig iväg på en löptur ikväll i stället så jag får testa grejerna. Dessutom är det kanske inte så smart att springa dagen innan Midnattsloppet ifall jag får träningsvärk, men en skön simtur är nog perfekt för att mjuka upp kroppen. Cyklade ner till Djurgården igår kvälll och tog en runda på nio kilometer, men eftersom formen inte riktigt är där den ska fick jag varva löpningen med gång. Ja ja, det är ju skönt att röra på sig i vilket fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar