tisdag 4 augusti 2009

Kommande spabesök

På torsdag tar jag med mamma till VANN spa norr om Lysekil för en heldag med sköna bad och bastuhäng. Vi ska testa en VANN ceremoni med självvalda produkter som får användas inne i spat och dessutom ska mamma testa en Stone massage och jag en spa-ansiktsbehandling följt av en rygg- och nackmassage. Inte helt illa.

Har velat besöka VANN sen de öppnade i våras, lokalerna ska vara vackra med Bohusläns natur som inspiration, och jag har höga förväntningar på hur avslappnad jag kommer att bli. Ska träffa Marie som är pressansvarig där på eftermiddagen så hon kan visa mig runt i de andra delarna förutom spat, även om jag inte kommer bo över natten så är det kul att ha kikat på hotellrummen, restaurangen och de övriga lokalerna, i synnerhet om jag ska skriva ett reportage om stället.

Längtar så efter en ansiktsbehandling, har fastnat lite i mina hemmamasker och det ska bli skönt att få det proffesionellt gjort. Välkommen lyster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar