måndag 8 juni 2009

Vilnius here I come!

Imorgon bitti flyger jag på pressresa till Vilnius. Har besökt mitt favoritbibliotek idag och lånat ett par reseböcker så jag kan förbereda mig på hur jag ska spendera den lediga tiden. Vill hinna med att kolla in något shoppingområde, ett par trevliga caféer och kanske något museum om tiden räcker till. Det ska bli jättefint väder, så solkräm och solbrillor är packade. Har laddat alla mina elektriska apparater såsom kameran, mobilen och iPoden. Har strykit kläder och självklart packat alldeles för mycket grejer för tre dagar. Men - vad gör det?

Känns helt läskigt att klockan är halv tolv och jag faktiskt är färdig för att gå och lägga mig. Brukar inte vara så här, vanligtvis när jag ska åka någonstans (i synnerhet om jag ska upp tidigt så som imorgon) är jag uppe till två på natten och virrar omkring, trots mina tydliga packarlistor som jag stryker efter är jag alltid säker på att jag har glömt något. Jahapp, sov gott då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar