torsdag 18 juni 2009

Midsommarenergi

Jag kan inte förklara hur mycket jag älskar min sommarstuga. När jag är där blir jag lugn, stark, snäll, återhämtad... Känn bara på namnet, Tisarbaden... visst låter det härligt? Självklart ska jag dit och fira midsommar i år också, så som alla andra år. De här dagarna på landet är alltid sommarens första semesterdagar och det är något speciellt med känslan av att 'nu sätter det igång'. Sommaren, och allt som hör till. Är så otroligt glad över att min syster vann budstriden över min dumma kusin och att huset är vårt på riktigt nu. Så i år blir det en riktig nystart på alla sätt och vis. Med krans i håret ska jag krama min syster och slappna av.
Så här brukar det se ut. Sommaren 2006, 2007 och 2008... Fina fina midsommar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar