tisdag 30 juni 2009

Glädjeyra

Iiiiiih! Jag har blivit moster! Eller så gott som i alla fall. Min bästa kompis som är så nära en syster man kan vara messade mig precis från sjukhuset och berättade att hon fått en liten dotter. Total glädjeyra här hemma kan jag tala om. Helt fantastiskt att det har skapats en liten bebis, som ligger där på Danderyds sjukhus nu och sussar eller skriker eller vad hon nu gör. Fina fina Tanja, jag är så stolt över dig. Och till lilltjejen kan jag bara gratulera för fantastiskt bra tajming eftersom jag bönade och bad Tanja och magen sist att antingen föda innan min semester eller hålla sig tills jag kommit hem. Och se - jag åker ju bort imorgon och hinner nu få titta på min lilla systerdotter innan jag åker. Nu ska jag ut och köpa present!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar