torsdag 25 juni 2009

Kär i Stella McCarthney for adidas

Har varit en sväng hos Jung på eftermiddagen och tittat lite på höstkollektionerna för bland annat adidas, Peak Performance och Stella McCarthney for adidas. Jag är alltid lika hänförd av plaggen Stella lyckas ta fram, hon tar liksom träningskläderna till en helt ny utsvävande nivå där allt får vara lite galet, chict och ologiskt. Stora assymetriska plagg med underliga skärningar, söta små moonboots med turkosa inslag, utsvängda skidbyxor a la 70-tal... Men när man sätter ihop det blir det så fint, så fint att jag bara ooar och aar för mig själv en lång stund. Har bläddrat igenom lookbooken och tänkte dela med mig av några av mina favoritlooks:





Jag vill bara skrika när jag ser tennistjejen. Så vill jag se ut imorgon när jag ska spela tennis hos min kompis i Minneberg innan grillkvällen. Faboloso helt enkelt. Och så cool. Och jag vill göra pilates, springa riktigt snabbt, dansa jazz och traska runt i pudersnö med snowjoggers på fötterna, allt på en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar