torsdag 23 april 2009

Suspekt färg i ansiktet


Nej, det är inte vad ni tror att jag har i ansiktet som jag har där... Färgen påminner rätt rejält om, well - något man absolut inte vill ha i ansiktet. Arktisk torv, rosmarin och lera är ingredienserna i masken Arctic Touch från Lumene som gett mig denna look. Den kittlar lite i ansiktet när den sitter på, men rengör porerna ordentligt och lämnar huden mjuk och len. Älskar att testa nya masker, nästa vecka blir det en Chocolate mud mask, smarr...

2 kommentarer:

  1. Vada söt du är i mask :-) Får ta och testa den också eftersom jag var så höjd med Lumenes instant lift mask (www.spabanken.se). Annars måste jag säga att Clarins Beauty Flash Balm är en gammal trotjänare och favorit. Det är visserligen inte en mask egentligen, men den GÅR faktiskt att lägga som mask också! Riktigt askungeffekt och perfekt under foundation när man ska på fest!

    SvaraRadera
  2. Vad har du smetat in i ansiktet? Choklad?

    SvaraRadera