onsdag 22 april 2009

Pressdag hos Star PR

Hjälp, förstår verkligen inte vart dagen har tagit vägen! En del av eftermiddagen gick i alla fall åt hos Star PR som hade pressdag och visade mode- och skönhetskollektioner för höst och vinter, trevligt. Heidi Rovén som jag lärde känna under en sparesa till Irland kom också dit för att botanisera bland nyheterna. Heidi är Sveriges främsta spaexpert, kan verkligen allt värt att veta om ämnet. Kika gärna in på hennes blogg Spabanken och läs själva. Vi skulle ha powerwalkat egentligen, men eftersom båda ändå skulle till Star kändes det lika bra att träffas där. Vi hade en del att prata om, vårt första gemensamma jobb om de nya hälsoresorna (i senaste Cosmo - missa inte det!), lite företagssnack, och så Heidis förlovning dessutom. Killen friade under en Karibienkryssning, hur film-romantiskt var inte det? Diamanten gnistrade lång väg, grattis Heidi!

Så, utbudet i showroomet då? Jo, jag spanade in ett par heta löparshorts från Puma som jag definitivt vill lägga vantarna på. Annars spenderade jag större delen inne i skönhetsrummet och lyssnade på Liv som berättade om de olika serierna och produkterna. Hittade ett helt gäng spännande saker som jag fick ta med mig hem för att testa. Mest exalterad är jag över Lumenes serie med Arctic Cloudberry och vitamin C. Domen kommer om ett par veckor!

1 kommentar:

  1. Hej Johanna! "Killen" som du skriver om kan intyga att det var utomjordiskt romantiskt. Men det bästa av allt var att Heidi svarade JA. :-)

    Detta är ett inlägg jag skrev i min egen blogg timmarna innan:
    http://blog.cognacsociety.se/index.php?/archives/65-Champagne-Cocktail-pa-en-yacht-i-Karibien.htmlHa det bra,
    /Kristofer

    SvaraRadera