onsdag 1 april 2009

Dove för självkänsla

Heja Dove!

Skönhetsmärket Dove har som bekant länge arbetat med att stärka unga tjejers och kvinnors självbild genom kampanjer för "riktig" skönhet, där de utmanar skönhetsidealen. Nu har företaget även startat Doves fond för självkänsla, som ska stödja specifika utbildningsprogram i syfte att främja en positiv självbild hos ungdomar. Jag tycker det är fantastiskt att Dove tar sitt ansvar i industrin, och jag är en stor fan av deras produkter.

Vem älskar inte krämer som doftar gott, gör jobbet och dessutom är snälla mot plånboken? Nya serien Supreme med silkesextrakt finns som duschcreme, handtvål och hudlotion - och jag använder alla tre dagligen. Kan även verkligen rekommendera deras Summer beauty, ger en lagom liten tonad bränna utan att dofta snusk, vilket i stort sett alla bus-produkter gör. Eftersom det är en lotion så går den lätt att få jämnt på huden också, ingen orange färg och du kan välja mellan två toner, jag kör den för fair to medium skin, blekfis som jag är. Jag vet inte hur ni känner, men personligen blir jag gladare om huden är mjuk och doftar gott.
Av varje produkt som säljs under april så går 50 öre till Doves fond för självkänsla. Lika bra att lagra, har du väl provat Supreme velvet så finns risken att du vill ha mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar