tisdag 21 april 2009

Suck, ville ju börja springa...

Testade att ta en joggingtur utomhus igår. Vädret var ju kanon, grejen var att det inte var lika varmt ute som det såg ut att vara, och bara efter en kilometer hade jag blodsmak i munnen, inte alls mysigt. Jag får det när jag springer och det är för kallt ute, så jag antar att jag får vänta ett tag till. Får bli promenader och powerwalks utomhus ett par veckor till och löpning på löpbandet. Men det är synd, man vill ju så gärna ge sig ut när solen lyser. Min träning de senaste veckorna har faktiskt mest bestått av powerwalks ute, men då får jag dåligt samvete för att jag betalar dyra pengar för gymkortet som inte används. Så då funderar jag på om jag ska säga upp det nu och bara träna ute under våren/sommaren, men då kommer säkert en regnperiod, och jag hatar att träna ute i regn och kommer då svära och plåga mig själv för att jag sa upp gymkortet. Inte lätt det där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar