måndag 25 maj 2009

Seg dag - förtjänar jag middag?

Crap vad tiden går snabbt, känns inte som att jag hunnit med någonting idag. Känner mig i och för sig riktigt seg i huvudet vilket säkert bidrar till ineffektiviteten, men det får jag skylla på min svidande solbränna. ACOs After sun svalkar skönt, men efter 10 minuter är jag varm som en stekpanna igen. Skulle egentligen behöva sitta hemma och jobba ikväll, men måste snart smita iväg bort på middag, vilket i och för sig ska bli väldigt trevligt. Jag, Camilla och Ulrika ska lägga upp taktiken över hur vi ska ladda inför vårt första triathlon i augusti.

Dessutom, så visar finsk forskning att övertid kan påverka ditt minne och öka risken för demens. Så där, där hittade jag en bra ursäkt att smita iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar