lördag 9 maj 2009

Off to Balaton

Jahapp, då var man färdigpackad och klar då. Så fort jag har pillat ihop den sista textredigeringen ska jag gå och knyta mig, måste upp tidigt i morgon bitti eftersom planet lyfter klockan 10. Det ska vara 27 grader varmt i Ungern imorgon, så laddar med tunn sommarklänning och ballerinaskor :-) Kommer nu att ägna fyra dagar åt sightseeing, spabadande och mat & dryck, ska bli helt underbart! Har beslutat att inte ta med mig datorn trots allt, nu har jag ju min nya kamera att släpa på, och med det fullspäckade schema vi har blir det inte många minuter över för datorn ändå. Lärde mig ju det efter pressresan till Irland, enda tiden man hade att kolla mejlen var antingen innan middagen, men då fick man offra värdefull spa-tid, eller efter middagen när man var trött, lullig och bara ville sova inför nästa dags tidiga start. Så datorn får stanna hemma, och bloggen får klara sig tills på onsdag - om jag inte kan logga in på någon hotelldator förstås och uppdatera om läget.
Ha det bra tills dess alla, njut av helgen och gör sånt ni blir glada av! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar