onsdag 6 maj 2009

Mina nya visitkort

Okej, det blev ingen romantisk långpromenad ikväll, men en liten vända till affären och tillbaka fick vi till i alla fall. Plus en extra sväng till posten för att hämta upp mina nya visitkort. Äntligen! Har liksom helt glömt bort att ta tag i det, men eftersom jag ska bort nu i helgen på pressresa kändes det viktigt att ha med mig ordentliga visitkort, där det inte står min cosmoadress överstryket, vilket är det kort jag använt fram tills nu. Gjorde en snabbeställning genom Visitkort.nu och känner mig jättenöjd. Tecknet är en symbol för att våga uppnå totalt välbefinnande, vilket innefattar allt jag egentligen jobbar för. Sedan gillar jag också att det på något sätt drar mina tankar till en fyrklöver, vilket både kan symbolisera tur och lycka, men även Irland - mitt andra hem. Så det känns bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar