lördag 23 maj 2009

Gårdagens löprunda...

...blev inte alls så lyckad som jag tänkt mig. Är stolt över mig själv att jag gav mig ut i regnet, men det gick inte alls lika bra att springa som sist. Hade liksom förträngt att utomhuslöpning bjuder på backar, ojämn terräng som gör att man snubblar, insekter i munnen och grus i skorna. Nice. Vackert var det visserligen, det kan jag inte förneka, och bättre luft än att springa inomhus.

Blev en partykväll igår, en ganska hård sådan trots att jag tänkt vara duktig och gå hem tidigt. Nu har jag lyckats släpa mig upp ur sängen, in i duschen och snabbt packat ihop ett litet övernattningskit. Ska bege mig till Norrtälje för att spendera lite tid med brorsan och brorsönerna, brukar krävas en hel del energi så jag vet inte hur det här ska gå... Men har föreslagit att jag ska barnvakta killarna ikväll så storebror och hans fru får gå ut på bio eller något, och då blir det myskväll framför DVD:n för oss där hemma vilket jag ser fram emot. Redan nu. De där drinkarna hemma hos Anna var sjukt goda, men nu mår jag som jag förtjänar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar