måndag 2 november 2009

Kärlek till SATS Odenplan

Idag lunchtränade jag på SATS Odenplan, där jag varit och kört pass ett antal gånger tidigare men aldrig tränat i själva gymdelen. Måste bara få ge lokalen tummen upp! Stora teveskärmar som syns ordentligt flera rader bak, massor av konditionsmaskiner (typ tre rader med löpband!), många killar som tränar runt omkring en (sånt ÄR ju trots allt peppande, eller hur?) och stora och luftiga lokaler. Fick bli lite uppvärmning på crosstrainern, en halvtimmes löpning och sen styrketräning med fokus på ben, bröst och mage idag. Hittade en ny benfavoritmaskin som var helt fantastisk, riktigt kände hur varenda muskel från rumpa till vaden spändes och jobbade stenhårt. Och den finns inte på Hötorget där jag normalt tränar, så jag tror att jag får göra fler besök på Odenplan framöver...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar