torsdag 5 november 2009

Kvälls-styrka

Att umgås med vänner gör dig som bekannt gladare och starkare. Så mitt träningspass ikväll blir helt enkelt att träffa min vän Karolina som jag inte sett på evigheter och bonda. Ta igen all förlorad tid, all tid som vi tjejer med tusen järn i elden lägger på så många onödiga saker och egentligen bara borde lägga på att träffa varandra. Ikväll ska jag alltså lära känna Karolina på nytt, bli uppdaterad om allt viktigt i hennes liv, det känns bra. Så nu vill jag att ni alla gör samma sak - tänk ut en vän som ni stått nära och sedan glidit ifrån lite och ta det första steget mot att jobba upp den kontakten igen genom att ringa/sms:a/mejla/facebooka henne/honom och föreslå att ni ska ses. Sådär ja, det var kvällens hemläxa. Mig hittar ni på 1900 och Kåken :-) Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar