fredag 6 november 2009

Allt om Hälsan-mässan

Bara en liten påminnelse om att absolut inte missa Allt för hälsan-mässan ute i Älvsjö som börjar idag och håller på hela helgen. Jag ska dit imorgon för en heldag av botaniserande bland sköna produkter, nyheter, föreläsningar, experter och mycket mycket mer. Själva temat för mässan i år är "Glädje" och det känns ju som en bra förutsättning. Man har kategoriserat in avdelningarna i Träning & Motion, Kropp & Själ, Kost & Energi samt Behandling & Relax - för att hjälpa besökarna att hitta rätt till det område som intresserar mest. Personligen är jag ju intresserad av alla ovanstående så jag har ingen aning om hur jag ska hinna med, men jag får lova mig själv att inte fastna för länge i varje monter och bara välja ut de föreläsningar som jag absolut inte kan tänka mig att missa. Skulle gärna gå idag också, men jag har en del jobb att beta av, och på söndag ska jag till Uppsala och fira fina pappa på fars dag. Så det får bli intensivt imorgon. Jag bara vet hur inspirerad jag kommer bli av alla härliga människor jag kommer träffa! Ni ska väl dit?

2 kommentarer:

  1. Jag ska dit! I år provar jag en ny grej och deltar på tränings konventet "Best of the Best" - får se hur det är.... jag är ju inte något ess på dans direkt, men ska i alla fall prova Afrikansk dans:-)

    // E

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul - du måste berätta hur det gick? Var det kul med afrikanskt tyckte du?
    /J

    SvaraRadera