onsdag 11 november 2009

Ofrivillig hurtbulle

Snark, hantverkarna vill börja tidigt idag, och eftersom de måste öppna upp bägge balkongdörrarna kommer det bli freezing inne i lägenheten så det är bäst att ta sig härifrån. Packade träningsväskan redan igår kväll så jag kan smita ner till SATS Hötorget för någon timmes träning. Tycker det är synd att det inte finns några klasser som börjar runt 7.30 eller 8, det är lite mer humant än 6.30 och jag tror verkligen att jag skulle gå dit oftare på morgonpassen då. Så det får bli lite cykel kanske, och lite trappmaskin. Bara en och en halv vecka kvar tills jag åker till Sydamerika och då kommer det som sagt bli en hel del klättrande och vandrande runt i Macchu Pichu och på andra ställen, så det är lika bra att preparera kroppen.

Kan förresten passa på att fråga om någon har några härliga tips på vad jag inte får missa i Rio och Buenos Aires?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar