måndag 18 januari 2010

Träna för att slå rekord

Hoppa längst, springa snabbast, sätta flest bollar i korgen... Om du tycker att du som grupptränar har blivit lite orättvist ouppmärksammad i slå-rekord-sammanhang tidigare så är det ändring på det nu. För SATS tänker försöka sätta ett av Nordens största rekord i gruppträning genom att fylla upp Globen med 2000 personer som ska svettas, hoppa och dansa samtidigt. Den 6:e februari är det dags för SATS Sports night, läs mer på SATS hemsida.

Tyvärr är eventet bara för dig som är medlem. Har inte bestämt mig om jag ska anmäla mig ännu men det är väl dags för det snart så inte platserna tar slut. Låter sjukt roligt i alla fall, men jag vill gärna ha sällskap. Någon som ska dit?

1 kommentar:

  1. Gud vilket härlig idé och initiativ! Hade definitivt deltagit men jag är ju ingen medlem :-(

    SvaraRadera