måndag 4 januari 2010

Lite vardaglig visdom slår aldrig fel

Jag har haft turen i mitt liv att omge mig med människor som stöttat mig i allt jag velat göra. När man blir lite äldre inser man vikten av det där skyddsnätet för självsäkerhetens skull, jag skulle inte vara den jag är idag om inte mina föräldrar och syskon och vänner peppat mig, jag skulle inte fortsätta utvecklas om inte min fästman lyfte mig varje dag. Självklart handlar det i slutändan om att du vågar lita på dig själv och din förmåga, men jag tror det kan vara bra att påminna sig själv ibland om vilken cred man ska ge till andra.

Den här lilla finurliga asken fick jag i julas av mamma, fullproppad av vidsom i form av små kort med kloka ord och söta illustrationer. Tänker dra ett varje dag och reflektera. Här är några exempel som jag tror på och vill leva efter.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar