torsdag 14 januari 2010

Dagens dramatik/ Grått är flott?

Ursäkta dålig uppdatering, har suttit hos hårfrisören i över fem timmar och fått grått hår. Tack för det Urban by Björn Axén. Känns bra såhär till helgen. Ok, jag överdriver en smula - men håret är definitivt mer brunt med grå skiftningar än ljusbrunt med strawberryskiftningar som jag var ute efter - och visade bild på! Trots ett försök att färga in varmare toner fick de ge upp och be mig komma tillbaka nästa vecka. Nu försöker jag göra andningsövningar för att lugna ner mig och tänka att en helg i mössa kanske inte behöver vara så tokigt. Får gräva fram alla de där tjocka hårbanden längst ner i accesoarkorgen och göra det bästa av situationen tills den löses. Är mest irriterad över att en hel arbetsdag försvunnit, och ännu en halv kommer försvinna på måndag. Det blir till att jobba både lördag och söndag helt enklelt.

Så snart färgen sköjts ur och håret skulle fönas såg jag att det hela gått illa... "Nej då, de varma tonerna kommer fram när vi blåst det torrt". Pyttsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar