måndag 11 januari 2010

Mot något mörkare tider...

Förändring kan vara fantastiskt, det tror jag verkligen. I synnerhet den typen av förändring som du kan ta tillbaka om du inte gillar den. Med det i tankarna så har jag nu beställt tid hos Urban by Björn Axen på torsdag för att färga till håret till en något mörkare nyans. Är inte tillräckligt laddad för att gå riktigt mörkbrunt än, även om det lockar, utan jag har bestämt mig för att köra på en ljusbrun variant med ljusa skiftningar, något i stil med Prinsessan Madeleine på Elles senaste omslag.

Min kompis skönhetschefen Emma är även hon en förespråkare för att testa förändringar i utseendet lite då och då. Låt dig inspireras och våga experimentera. En sådan enkel grej som en ny hårfärg kan ge dig kicken du behöver för att ta tag i andra saker i ditt liv, en liten nystart. Så även om jag själv blir snäppet mörkare tror jag absolut på ljusare tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar