fredag 15 januari 2010

Mina senaste träningskap

Ett par nya träningsplagg är det bästa du kan ge dig själv när du behöver ny energi och en nytändning inför motionerandet. Jag är rätt taggad ändå just för tillfället, men kände ändå att jag ville unna mig själv något nytt härom dagen. Tog en sväng inne på Stadium och köpte mig ett par sköna Joy pants från Soc för 249 kronor, lagom tunna och lagom lösa med mjuk skön midja. Satt uppe även efter mycket hoppande och studsande, så de får verkligen räknas som ett kap. Ett skönt linne blev det också, en större fladdrigare modell jag hittade på Röhnischbutiken, de har 50 % rea på det mesta där inne just nu - så det landade på 150 spänn. Inte det bästa om man ska slå upp och ner i yogaposition kanske, men fullt godkänt för ett mer upprätt träningspass som badminton där det räcker med en sportbehå under. Du kan ju även kombinera med ett tajtare linne under om du är rädd att det ska kännas för luftigt, det är bara snyggt och behöver inte vara alltför svettigt om du väljer rätt material. Heja träningskapen!


1 kommentar: