onsdag 13 januari 2010

Bling bling

Wiiiii!!!! Idag ska jag äntligen lägga den slutgiltiga beställningen på min förlovningsring. Jag vet... det har gått ett tag sedan vi förlovade oss, men jag har alltid varit en ung dam med mycket bestämd vilja och därför velat ha den perfekta ringen - jag ska ju ha på mig den varje dag för resten av mitt liv! Eftersom jag inte lyckats hitta exakt en sådan modell som jag drömt om fick jag rita en själv och ska nu iväg på ett andra möte hos guldsmeden för att lägga sista touchen på designen. Uppspelt! Idag känns det faktiskt som att diamanter är en flickas bästa vän. Ytligt, må så vara - men om jag får spirande lyckokänslor ända in i magen när jag tänker på ringen så kan det inte vara så hemskt ändå. Eller?

3 kommentarer:

  1. Blev det vitt eller gult guld? Du måste visa ringen när den kommer!

    SvaraRadera
  2. J-girl, jag kräver att du mejlar/messar över en bild när ringen sitter på ditt finger! Me so cuuurious.
    Puss/Jonna

    SvaraRadera
  3. Bild (och ring) kommer om cirka 4 veckor. Grr, denna väntan... Blir rött guld med tre stenar, (en större diamant oh två mindre) känns helrätt.

    SvaraRadera