onsdag 7 april 2010

Dagens kontor

Idag hänger jag på David Bagares Café, som är lite av mitt stammishak, i synnerhet nu sen de fått ordning på kortmaskinen och inte längre bara tar kontanter. Vem går omkring med kontanter i fickorna nu för tiden egentligen? Det har jag inte gjort sen jag jobbade extra som servitris och levde av dricksen.

Testar en riktigt god chevresallad med bulgur och honung. Sött och matigt och ger mig gott om energi för att orka köra gärnet på SATS, dit jag tänkte bege mig om någon timma. Känner för lite skön eftermiddagsträning idag, ett lugnt och skönt gym är perfekt en småseg onsdag. Passar också på att dyka ner i nya numret av Språktidningen, utmärkt underhållning för en grammatiknörd som jag. Trevlig lunch!

2 kommentarer:

  1. Nu blev jag hungrig bara för det ;)

    SvaraRadera
  2. Finns inget värre än matbilder när man är lite småsugen på mat. Hoppas du fick något gott i dig!

    SvaraRadera