fredag 9 april 2010

Nytt kontor!

Hurra - vill bara dela med mig av den glada nyheten att jag äntligen ska flytta mitt företag till ett ordentligt kontor! Jag och min frilansande vän Camilla ska flytta in i ett eget stort härligt rum på Surbrunnsgatan i närheten av Odenplan - som vi får inreda precis som vi vill. Hyr in hos oss min kompis pojkvän och hans företag, så det sitter ett par konsultkillar och en layoutare i lokalerna med oss - kan säkert samarbeta med dem på flera projekt så det ska bli riktigt skoj!

Nu kommer disciplinen, vardagsmotionen, matlådorna och allt det jag tappat sugen lite för det senaste året att komma automatiskt. Det är underbart att jobba hemifrån på flera sätt, men det här är precis den spark i baken jag behöver. Fina Cosmotjejerna sitter ju i närheten också, så nu hurras det för alla gemensamma lunchdejter vi kommer ha under våren. Flyttar in 1:a maj och kan knappt vänta!

2 kommentarer:

  1. Kul med nytt kontor. Hoppas ni kommer trivas!

    SvaraRadera
  2. Åh - tack Johanna! Det känns jättebra verkligen, precis vad jag behöver på flera sätt. Och kul att inreda ett kreativt kontor från grunden!

    SvaraRadera