torsdag 8 april 2010

Läckert från Helly Hansen

Jag har smygtittat på sommarens kollektion Hydro Power Sportswear från Helly Hansen och förälskat mig i den fina fina randiga bikinin. Hela kollektionen går i kappseglingstema med produkter som funkar ombord såväl som utanför båten. Jag är allmänt kär i marintemat varje sommar, så jag är inte svårövertalad här direkt...

Har du inte råd att köpa en segelbåt inom närmaste framtiden går det precis lika bra ändå. Gör som jag och köp en bikini som ger dig känslan! 400 pix kostar läckra Marble bikinin, så det svider inte alltför mycket i plånboken heller.

Har du köpt en ny bikini till sommaren redan eller tänker du vänta till det faktiskt känns rimligt att hoppa i vattnet?

2 kommentarer:

  1. Jag lyckades pricka in den SISTA stranddagen förra sommaren att köpa två nya bikinis, som jag således inte har invigt än. Typiskt klantigt :).

    SvaraRadera
  2. Haha - typiskt! Men ändå rätt skönt, nu behöver du ju inte ut och armbåga dig fram bland alla andra bikinishoppare i år...

    SvaraRadera