tisdag 6 april 2010

Hemligheten som får andra att lyssna

...är att viska genom vänster öra på den du pratar med. Eftersom den snabbaste vägen till den högra emotionella sidan av hjärnan går just via vänster öra så lyssnar din vän mycket bättre på det här sättet. Blir perfekt att testa teorin på mina vänner ikväll eftersom vi ska ut och äta middag på det vanligtvis rätt högljudda Caliente. Fast de brukar vara rätt bra på att lyssna utan knep och tricks i och för sig, så kanske spar det tills jag umgås med en mer tankspridd publik.

2 kommentarer:

  1. intressant grej jag vet också att måleriet omvandlar rummet till tid och musiken omvandlar tid till rum.
    har du fler intressanta tips snälla hör av dig till mig v2r3@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. hej johanna senast jag skrev 24maj 2010 sa du att det var intressanta tips och att jag akulle höra av mig.min mejl v2r3@hotmail.com du får höra av dig också.

    hälsning Victor

    SvaraRadera